1. новембар 2012.

MADEMOISELLE

Danas sam obukla ovu slatku, crnu kombinaciju. Meni se veoma dopada, zato jer ona, na svoj način prikazuje moju prirodu i moj karakter. Romantična je, pomalo zavodljiva?! i pre svega veoma ŠIK.
Zašto - Mademoiselle?
Zato što sam inspirisana čarobnim parfemom, "Mademoiselle" od COCO CHANEL, koji sam dobila na poklon iz Pariza.
Žao mi je što sada niste u mogućnosti da pomirišete tu opojnu notu, od COCO, koju  ja imam sada,na sebi.
Prosto vas opčini i imate utisak da ste zaista prava Mademoiselle. Ja se osećam veoma zavodljivo i šik, naročito uz ovu slatku crnu kombinaciju.
Cipele - jednostavno, obožavam ove šik sjajne cipele od Debore RICCI.
Nadam se da će se dopasti i Vama i da ćete mi pisati i komentarisati - to  bi mi mnogo značilo.

Ljubim Vas!

Lisa

                         Black-zara-top-black-satin-skirt-black-deborah-ricci-heels
                        www.LisaGH blog.chictopia.com
                     MADEMOISELLE

Нема коментара:

Постави коментар

Welcome to my blog!
Thank you for writing to me. Kiss
Your LisaG