2. новембар 2012.

HALLOWEEN

                                       
                                           MOJA INSPIRACIJA ZA NOĆ VEŠTICA
                                                       CRNA MACA BASTET


                                           MY INSPIRATION FOR HALLOWEEN
                                                       BLACK CAT BASTET






  •  Као инспирација за Ноћ вештица, инспирисале су ме моје мачке.
    Имам их много и веома их волим.
    Сама сам осмислила и сашила костим - crna mačka. Šминка је такође моје delo. 
  • Nаравно, чизме  сам купила у Zари i још по неки детаљ је из Асесоара. 
  • Ја сам црна mačka Бастет, а Бастет је била египатска богиња, заштитница мачака i  фараона. Касније, добила је назив Богиња мириса. Она је лепа, паметна, заводљива  и ima veliko srce za sve.
  • Jа сам се potrudila i nadam se da sam uspela u tome.
  • U svakom slučaju, ja sam se osećala fantastično i eksta se zabavila sa prijateljima.
  • Nadam se da Vam se dopadam.
          Volela bih da mi pišete i kažete šta mislite.

           Poljubac - Mijau!!!!! 


 



                                                         
                                                            Moji prijatelji i ja, Bastet







Kiss
Miša i Malena


 
Mijau
Bastet
                                                          Dva mala brata - Čipi i Cezar

Нема коментара:

Постави коментар

Welcome to my blog!
Thank you for writing to me. Kiss
Your LisaG