10. октобар 2012.

RAINBOW, I LOVE RAINBOW

https://plus.google.com/113570098465941580760/posts/BGhdksZuWK7
 My dear friends,
This is a song that I really love. Full of warmth and gentle, but at the same time somewhat represents the wish of all of us to look better and happier world. Maybe there is such a beautiful world around us. It is a fairytale that we all want to believe in what we can to take part, just a bit to try harder. Let's turn it around us.

I believe, and you?

Kiss



*
Dragi moji,
Ovo je pesma koju veoma volim. Puna je topline i nežna, ali pomalo u isto vreme pretstavlja težnju i želju svih nas za lepšim i srećnijim svetom. Možda i postoji takav lepši svet oko nas.  To je bajka u koju svi želimo da verujemo i u  kojoj možemo da učestvujemo, samo treba malo da se potrudimo. Okrenimo se oko sebe.
Ja verujem, a Vi?

Poljubac
LisaG

Нема коментара:

Постави коментар

Welcome to my blog!
Thank you for writing to me. Kiss
Your LisaG