9. октобар 2012.

Art and Beauty in my life/Umetnost i lepota u mom životu

Welcome!
 
I welcome all of you who love and appreciate art in its every form.
I am a lover of all the beautiful and positive around me. If it does not exist around me, I engage myself, to make the point at which I and my loved ones, make more beautiful and better. So, I'm very optimistic.
My motto is: Do good to others and help them, because that gives the palm - palm is open, ready to receive the good. To me, this should be the actual art and the beauty of life, of all people.
                                                                                                                        LisaG
Dobro došli! 
 
Pozdravljam sve Vas koji volite i cenite umetnost, u svakom njenom obliku. 
Ja sam zaljubljenik svega lepog i pozitivnog što me okružuje. Ukoliko toga nema oko mene, ja se sama angažujem, da učinim trenutak u kojem sam ja i moji voljeni, napravim lepšim i boljim. Dakle, ja sam veliki optimista.
 Moj moto je: Činite dobro drugima i pomažite im, jer dlan koji daje - jeste otvoreni dlan, koji je spreman i da primi dobro. 
Po meni,  ovo bi trebalo da čini stvarnu umetnost i lepotu života, svakog čoveka.
                                                                                                                       LisaG
 

Нема коментара:

Постави коментар

Welcome to my blog!
Thank you for writing to me. Kiss
Your LisaG